Професійна самоосвіта
педагога -
свідома діяльність з удосконалення своєї особистості як фахівця: адаптування
своїх індивідуально неповторних якостей до вимог педагогічної діяльності, постійне підвищення професійної
компетентності та неперервне вдосконалення
якостей своєї особистості.
Мета самоосвіти педагога:
¾ розширення загальнопедагогічних і психологічних знань з метою поширення й удосконалення методів навчання й виховання;
¾ підвищення загальнокультурного рівня педагога;
¾ поглиблення предметних знань;
Методика та
техніка самоосвіти безпосередньо пов’язані з рівнем сформованості в педагогів
системи основних педагогічних умінь
¾
вивчити необхідну літературу та передовий педагогічний досвід;
¾
виокремити з літератури, що вивчається
,та передового педагогічного досвіду основні актуальні положення, факти, явища,
що піднімають теоретичний і методичний рівень педагога;
¾
відібрати з прочитаного та побаченого
педагогом думки та методичні знахідки для апробації власній педагогічній
діяльності;
¾
Систематизувати та розробити
науково-методичні узагальнення; систематизувати та розробити науко-методичні
узагальнення ;
¾
упровадити досягнення психолого-педагогічної науки
та педагогічної науки та педагогічної практики у власний досвід роботи з
учнями.
Форми
організації безперервного розвитку
фахової освіти та кваліфікації
педагогів:
¾
самоосвіта, робота над науково-
методичною темою;
¾
участь у педагогічних виставках ,творчих
звітах, конкурсах, науково-практичних конференціях, педагогічних читаннях;
¾
навчально - методичне консультування;
¾
розробка, апробація навчально –
методичних матеріалів;
¾
використання ролі наставників;
¾
Участь у роботі методичних об’єднань;
¾
Створення портфоліо професійного
розвитку
Напрямки самоосвіти:
¾
вивчення законодавчої
нормативно-правової бази;
¾
науково-теоретична та методична
підготовка;
¾
методичні питання предмету;
¾
психолого педагогічні основи навчання та
виховання
¾
вивчення передового педагогічного досвіду;
¾
основи педагогічного управління;
¾
підвищення етико-естетичного рівня,
культури
План індивідуальної
самоосвітньої роботи:
¾
Запровадження в практику роботи нових
методів роботи з учнями
¾
Підписка на фахові видання;
¾
Запровадження в практику сучасних інноваційних
технологій;
¾
Відвідування уроків колег;
¾
Ознайомлення з нормативними документами;
¾
Слідкування за нововведеннями та
методичними порадами;
¾
Використання досвіду передових вчителів району
Немає коментарів:
Дописати коментар